Blöt nästa

Satt nyss och kollade på paris hilton my new bff på datan, men sen laggade allt och jag orkar inte hålla på.
min buss går klockan 10 så ska ta och klä på mig. tog lite jordgubbar med mjölk nyss. jag älskar värkligen jordgubbar!!!
sen när jag kommer hem ska jag ta och gå ut med min hund i spörengnet,sen vet jag inte vad jag ska göra
så vi fåri se om saskia kanske hör av sig?! när du läser det här saskia kan du väll ringa mig?=)

Har varit jätte mysigt iallafall och vara här.
usch snart ska jag ut i det här skit vädret och vänta på bussen!! man kommer ju bli skaplit blöt om jag säger så!! men nu ska jag ta och klä på mig och fixa lite.

puss och kram skumbanan♥

Kommentarer
Postat av: saskia

fan att jag skulle typ bli ''sjuk'' :(

aja, vi har hela livet framför oss,:p haha :D<3

2009-07-09 @ 13:01:44
URL: http://sssas.blogg.se/
Postat av: fimpen

word

2009-07-09 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0