Jag hatar sill!!!

Morgon, åhå.. min morgon började semst. först när jag ska ta frukost så har vi inget mjukt bröd. sen när jag ska öppna kylskåpet ramlar en jävla burk med sill ut så det blir sill över hela golvet. så jag står där och skriker och torkar upp det.sen så jag öpnnar kylskåpet jävligt hårt igen. jo men så klart. den där jävla sill burkaen ramlar ut igen!! så halva morgonen har jag skrikit, andra halva har jag gråtit för jag tyckte synd om mig själv. haha jag har iallafall lungnat ner mig nu:)

är lite stressad faktist, jag packade aldrig igår så jag måste göra det nu. sen måste jag klä på mig och gå ut med hunden. jag har fortfarande inte varit nere på stan så jag måste göra det nu. hur fan ska jag hinna allt när mitt tåg går 11?
hum?? jag lä sätta igång nu.

puss och kram skumbanan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0