Jag lever!

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat. när jag va i skogen kunde jag inte för det har varit risk för oscka (hur fan stavas det) och eftersom vi bor på ett berg så slår det ner först hos oss om det slår ner. men sen när jag har kommit hem fins det inga ursäkter! jag sa ju i början att jag inte skulle bli en " fölåt att jag inte har bloggat" blogg men det värkar som jag har blivt det! hell no att jag tänker gå med på de. jag lovar att det kommer bli som vanligt nu=)

i går drog jag till saskia och sen sovde jag där. vi gjorde väll inget specielt hoppade studsmatta och körde vatten poker med hennes lilla syster och hennes kompis. jag förlorade varje jävla gång.
satt där och drack hur mycket som helst. 
sen när vi skulle sova så somnade jag typ vid 1. haha jag är kvälls trött. sen typ vaknar jag och säger till saskia (hon är vaken) att jag är kissnödig, och då säger hon att jag ska spola mitt huvid i vatten så jag blir lite pigg. haha då blir jag skit förbannad på henne och ger henne värsta utskällningen (jag sov så). haha fan va kul vi tyckte att det va sen på morgonen. jag har vist sagt massor i sömnen. haha ni måste tycka att vi är jävligt lätt roade=)

Jag mår skit konstigt. känner mig helt trött fast jag inte är det. orkar typ inte göra nånting. fast jag har faktist varit ute på lången med hunden;) ha.. 
jag har värsta hypern för jag har inga batterier till min kamera så ni får stå ut i dag utan bilder:P

pus och kram skumbanan♥
 


Kommentarer
Postat av: sakia

hahahahahaha!

Du ba: MEN HÅLLL KÄFTEN! JAG TÄNKER FAN INTE TA NÅ JÄVLA VATTEN IT MITT ANSIKTE, DET ÄR NATT OCH DÅ SKA MAN FAN SOVA SASKIA! OCH DU SITTER OCH SÄGAER ATT JAG SKA VARA VAKAN. SOV NU FÖRFAN OCH VA TYST typ xd. och sen drog du värsta uppsatsen hahahahahahahahahaaha

2009-07-14 @ 16:55:06
Postat av: saskia

hahahahahaha!

Du ba: MEN HÅLLL KÄFTEN! JAG TÄNKER FAN INTE TA NÅ JÄVLA VATTEN IT MITT ANSIKTE, DET ÄR NATT OCH DÅ SKA MAN FAN SOVA SASKIA! OCH DU SITTER OCH SÄGAER ATT JAG SKA VARA VAKAN. SOV NU FÖRFAN OCH VA TYST typ xd. och sen drog du värsta uppsatsen hahahahahahahahahaaha

2009-07-14 @ 16:55:31
URL: http://sssas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin blogg :)

2009-07-14 @ 19:42:30
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0