michael jackson.... <3

Sitter och kollar på michael jacksons minnes stund!! fy fan va hemskt det är, satt typ och stor bölade. det är konstigt, jag kände inte han men ändå betydde han så mycket.. har heller aldrig varit något stort fan av han,men nu när han är död så är jag det.

Har varit med saskia idag, vi gjorde inget specielt. satt vid datan och kollade typ på tv.sen drog vi till idrottshallen och tänkte kolla på när p96 hade fys träning, men vi vågade typ inte gå in de va as mörkt. haha:P. Vi gick aldrig till stan men jag har ju tills på fredag på mig så jag hinner:)
tack för dagen saskia<3:)

kan inte blogga mer nu, känner tårana komma!!kommer bilder senare idag!





.......michael jackson♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0