nå förslag på saker till mamma?

Gud va irreterad man kan bli på små saker när man inte har ätit!
det räcker typ med att man tappar nycklarna så brakar helvttet lös!:P
haha ni vet i fredags, inlägget om sill burken? vår granne hade frågat mamma igår om jag va sur en morgon! haha skapligt pinsamt. vill helt inte möta grannen i trappen på ett tag. För vissa dagar är det bara så där. ni har säkert också så där!

har kollat lite på paradise hotell. det är ju skit kul ju! det är så bra tycker jag när man kan kolla på sakerna man vill se på datorn. då behöver man ju inte passa några tider. det passar värklien mig perfekt:)

min mamma fyller år om en vecka.försöker tvinga henne att hon ska ha tårta men det går inte så bra. blir smörgås tårta i stället haha. jag har fortfarande inte köpt en present.
hum.. undra vad jag ska köpa! tror det blir en kopp som vanligt :P
hon samlar på koppar så det är typ de jag brukar köpa:)
jag har värkligen brist på vad man ska köpa till folk! helt sjukt. jag tycker ändå jag har varit någolunda bra på att hitta på saker men de senaste åren har jag ingen anning.
nu ska jag nog fortsetta kolla.

puss och kram skumbanan♥


Kommentarer
Postat av: josefine

haha :)

2009-07-17 @ 10:24:53
URL: http://jossssann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0