Packning och jä**igt trött.

Sitter som klistard framför den här burken.Tänk att det kan va så kul?
Är faktist jätte trött så det här blir antagligen sista inlägget. men det gör väll inget?
haha mamma ligger och snarkar i soffan så jag är inte den första som somnar i svergie allafall:) haha
 
Ska ta och slita mig loss och packa lite snart.jag  åker till pappa imorgon.
jag tycker det är svårt att packa, man vet liksom inte vad det blir för väder.och jag tar alltid med mig för mycket kläder. men det är väll så om man är tjej?
klockan elva går tåget tyvärr så det blir ingen sovmorgon för mig inte.och där för man värkligen ingen sovmorgon där ska man upp åtta typ....
men men, ska inte klaga för  Axel (bror) kommer vara där så det ska bli jätte kul. Va ett bra tagsen jag såg honom så jag har saknat honom.

förlåt att jag inte har lagt in så mycket bilder men har setat vid min systers dator  när jag va där och jag fattar inte ett skit för hon har en mac eller hur fan det nu stavas. men det kommer som vanligt i morgon;)

puss och kram skumbanan♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

FIN BLOGG!

2009-07-09 @ 21:58:10
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/
Postat av: alexandra

vi kan följa varandra!

2009-07-09 @ 22:15:04
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0