skogen

Förlåt, förlåt att jag inte har bloggat. men har inte haft tillgång till data! har varit hos farmor hela dagen, och hon har ingen dator.

jo jag han med allt jag skulle göra i morse allafall!
Så när jag kom från tåget så åkte vi hem till farmor och gjorde käk och fika. sen åkte vi till någon gammel gård, som hade utställning. min gammel farmor eller nått bodde där.
aja skit samma det bryr väll inte ni er om. haha det är så jäkla kul att vara där i byn. man blir alltid igen känd och jag ingen jävla aning om vem dom är.haha som tex idag då när det kom fram nån idag och ba vi är säkt,man ba: aha va kul!=)

har fortfarande inga bilder, men et kommer i morgon=)

puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0