spöregn, och film med saskia.

Ja den där jävla bussen!! jag fick ju stå där i typ 20 minuter utan paraply! jag önskade värkligen då att jag hade galonisar och rengn jacka!! det hade jag tyvärr inte. Jag hade taits (hur fan det stavas?) och ett långt linne och en kofta!! jävligt blöt blev jag!
aja nog om det. jag kom ju hem iallafall det va ju viktigast!

saskia kom till mig lite senare. vi gick direkt till natti och hyrde en film och köpte massa godis! mysigt hade vi=)
de va nog den konstigaste filmen jag har sett på länge! den va ingen höjdare!
kul hade vi ändå, vi satt och gjorde parodi på filmen. Fast vi fick spola till baka typ hela tiden för vi hörde inte va dom sa.:P även hade vi typ på högsta volym. hyr/köp den INTE! man måste värkligen ha rätt sälskap om man ska se den, så man kan hitta på något annat.

nu ska jag ta och plåcka undan lite.







inte mycket godis kvar!:P

puss och kram skumbanan♥


Kommentarer
Postat av: malin

tack! din med :)

2009-07-09 @ 21:16:52
URL: http://maliniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0