Tordag och trött!

God morgon! sovit gott?I have=) fast inte så mycket. vi låg och pratade ett bra tag innan vi somnade,
så jag är skapligt trött nu!!
klokan är 07.51 och har nyss varit ut med systers hund. Lisa-my har gått till jobbet så jag är här själv.men det ska nog gå bra.
fast jag har ju inte riktigt koll på vart hon bor, hehe gick lite fel när jag va ute med hunden.så hur ska jag kunna gå till busshåls platsen?det ska nog gå bra nu vet jag nog!=)

han aldrig säga god natt igår. kollade på en bra men ganska läskig film. Donkey Punch, det va typ som en psyklogisk skräck fim. dom va på en båt det va 3 tjejer och 4 killar och kllarna och tjejerna kände inte varandra. det va bara en tjej som överlevde alla andra dog. alla dödade alla typ.. Aja bra va den iallafall=)

Ska ta och kolla på lite buss tider för mig hem!bloggar hemma så klart.

puss och kram skumbanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0