Söndag kväll får duga:)

Sitter här och har värkligen jätte tråkigt!!men men man kan ju inte ha kul varje dag tyvärr.. skulle väll igentligen ha städat idag men jag orkade inte.. nu ångrar jag mig! tänk och ha gått och lagt sig ikväll med ett frächt ny städat rum.. haha det va länge sen de!:P får väll gö skiten i morgon, eller inte..:P haha, jag är jämt så himla duktig och skjuta upp saker och ting, undra om det är bra? hum??.... tror inte det:P
va jätte glad att det va bons i dag så jag skulle kolla på det men jag fatta fan inte ett jävla skit! det va vist så att hela  jävla avsnittet va bara en dröm. jag hatar när det är så där typ ett helt avsnitt också är det en dröm eller nått sånt, så B.
Det har fortfarande inte hänt något intressant idag. längtar bara tills jag kan vakna i morgon och ta en skön duch och sätta på sminket och frächa upp sig, kanske göra en hår inpackning?! ska antagligen va med saskia i morgon=) hon har varit och tältat i skara, och kanske i göteborg också tror jag?! aja har i allafall saknat henne<3:) 

tycker värkligen det är skit kul att blogga!! hade ju funderat ett tag om jag skulle göra det men det tar ju ganska mycket tid och så men det är värkligen kul. har ju inte dirkt nå besökare så om nån vill så får ni gärna länka till min sida, eller hur man nu säger :)hehe , (man kan ju alltid tigga lite besökare) :D


Nusitter jag och tänker så det knakar vad man ska ha för rubrik! åhå jag blir galen, haha:) hittade ingen






jag bjuder på lite bilder från birka :)  






puss och kram skumbanan!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa H

As Snygga bilder klara!<3

2009-07-06 @ 15:41:12
URL: http://llovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0