trött som en åsna.

Helt sjukt va dålig uppdaterning i dag!:O måste skärpa mig. har blivit jätte dålig på de! och inga bilder kom det som jag hade lovat.. nej usch nu jag ska skärpa mig!!

dagen spenderades iallafall med michelle och saskia.
vid 1 åkte jag hem och gick ut med hunden. sen drog jag till månsan och va där med saskia!michelle
stannade hemma:(  är ju saskias sista dag idag:( sen drar hon till karlsborg. kommer sakna henne sjukt mycket:( men hon blir bara borta en vecka så det går fort!
det va typ inga vid månsan, jag fattar inte vart allt folk är?! 

usch vad trött jag är! hah, det kan ju bero på att man gick och la sig 4 och vakna typ 10.
nu ska jag kolla lite bloggar.

puss och kram skumbanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0