Onsdag

Är hemma hos min syster nu=) eller har varit det sen 1 men har inte haft tid att blogga. 

hon har ny lägenhet som var jätte fin! specielt köket tyckte jag, lyxigt och fint!! när jag blir stor ska jag ha ett fint och bra kök, det blir så mycket roligare och laga mat om man har det. 
sen lite senare mormor kom hit och va här ett tag. det va ett tag sen jag såg henne så det va kul. hon hade med sig jordgubbar så de va gott!

Vi har väll inte gjort så mycket, legat och mysit i soffan och kollat på paradise hotell.
Vi ska väll ta och åka till media market och köpa nå sladdar till datorn och nå högtalare så man kan kolla på film i tven.
Jag suger värkligen på att komma på rubriker, tycker det är skit svårt!!men ni får stå ut med mina rubriker.=)

har tyvärr inga bilder på den här datorn!

juste!! det va nån som frågade va jag skulle köpa åt axel (min bror) men kan inte skriva det för han läser min blogg;) hehe så nu vet ni det:P


puss och kram skumbanan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0