höst på väg? nej inte än..

Är skapligt irreterad nu:P hade skrivit ett as långt inlägg sen försvinner det.. det är väll bara att börja om då:)
har varit ensam hemma ett tag. men mamma är hemma nu:)

juste snart är det ju premiär för HARRY POTTER!! :D  ska gå nästa vecka med mamma:) ingen av mina kompisar tror jag tycker om harry.men det är lite traddition att gå med mamma så det spelar inte sån stor roll:P
åå vad det är mysigt att gå på bio:) specielt harry potter!:D det ska bli skapligt kul!!!

händer imorgon då? jag ska allafall va med saskia och michelle:) får se vad vi hittar på. antagligen blir det att ligga på studmattan och mysa och snacka. det är  nog fan livet de:D man kan nog inte ha det bättre! 

vill så jävla gärna se paradise hotell  ikväll men orkar nog fan inte sitta uppe. mamma får nog damp också för hon ska upp tidigt så det är bäst att jag skiter i de;)

gud va jag har börjat längta till hösten. det kanske är för man får så himla mycket höst känslor varje dag.inte idag men dom flesta dagarna dom här veckorna.  tyker det är så himla mysigt med höst!alla löv som faller av och det börjar bli mörkt. sen första advent och allt det där. tända ljus och mysa i soffan. gu vad jag längtar:D
fast man borde nog ta vara på sommaren för jag gick ju och tjatade om sommaren hela jävla vintern så..
det är konstigt det där. på sommarn längtar man efter vintern/hösten sen på vinter då vill man ha sommar/vår.

men nu ska jag nog ta och sova snart:P

puss och kram skumbanan♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jobbigt när allt bara stängs när man har skrivit värsta långa texten på datan och inte sparat haha drygt ... :)

2009-07-16 @ 10:03:05
URL: http://paalomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0