God morgon!!

Dagens start blev inte så lyckad.. internett funkade inte och jag vaknade skit tidigt 08.10.
hade gärna sovit till 10 iallafall .ni kanske förstår mig? 
fast jag  vaknar helldre tidigt än att jag sover bort hela dagen.

Nog med att klaga, vädret ser inte så lovande ut så det blir inte bada idag. fast jag tycker det är lite mysigt med sånna här dagar när det är mulet och man sitter bara inne och kollar på film och myser.
bara det inte blir för många sånna dagar så är det helt okej!!=)

haha, vet ni vad jag såg för pogram igår?:P jag kollade på tyras banks show och då va det vuxna män som valde deras mamma istället för deras fruar!!:O hur sjukt är det? de va en, han bodde tilsammans med sin fru och hade en son, sen bästemde sig för att han ville flytta hem till mamma, han va typ 25.. Jag tycker värkligen inte att det är okej!! liksom man skaffar ju ny familj, man kan ju inte bo hos mamma/pappa hela livet.
Vad tycker ni?

ska snart ta och käka lite frukost tänkte jag. och kolla på Våra bästa år. haha , det är skit bra! men dom kommer ju aldrig nånstans i de, det kan typ ta 1 år för dom och komma på vem mördaren är.viste ni att  det har  hållt på sen ca.1965 eller nått sånt?hah nu fick ni veta det=)



Jag bjuder värkligen på den här bilden!! Jag är helt seriös glöm inte de!=)ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0