Torsdag:)

God morgon alla sötnosar:) sovit gott? jag har gjort de.men hade lite svårt att somna. 
men som vanlgit så drömde jag en skit konstig dröm!:P jag har blivit som michelle!! hon hade en period för ett tag sen som hon jämt snackade om sina skit konstiga drömmar.
men varje konstig dröm så handlar det om min gamla klass (4-6) och så typ åker vi något. idag åkte vi buss. igår tåg.
haha skit konstigt.:)

gud vad jag har börjat längta efter innebandyn!! så jävla taggad inför nästa säsong. jag ska inte spela back längre utan jag ska börja stå i mål. så jag har en jävla massa och träna!!! vi börjar väll springa i augusti så det är inte så långt kvar nu:D

har folk nå planer för idag då?jag har:) som vanligt så ska jag va med saskia och michelle. dom skulle ringa mig vid 3,4 för dom skulle ut och åka motorcykel:) blir väll att jag tar en lång promenad med doris och tränar lite:) skönt att inte behöva stressa.

har gjort en smouthi (kan inte stava, men det vet ni nog) as gott. det tar typ 3 min och göra det också så man behöver ju liksom inte anstränga sig:P:)




puss och kram skumbanan♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv; tack din med ! :)



gott med smothie !

2009-07-16 @ 12:11:18
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: CHRJ

söt bild i headern! =)

2009-07-16 @ 12:22:52
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0