söndag igen.

God morgon! eller ja god morgon klockan är 15.10..
sorry att jag inte bloggade igår men det va fullt upp.
gud asså, det är redan söndag. veckorna går så jävla fort ;O.
snart är det augusti.

robin och några kom till minigolfen och spelade med mig. tror faktist jag vann! haha, men det gör man ju alltid:Pvi orkade inte spela klart men ändå.
sen drog dom, dom skulle gå på harry potter. 
så jag och alice satt där och snackade lite och så. va typ inga folk där..

sen när vi kom hem så hade jag ingen tid att blogga.
men det va rätt trevligt igår där vi va:) kom väll hem vid halv två så jag orkade inte blogga då heller;)
där vi va igår va det sjukt mycket mygg och jag hade shorts så mina ben ser riktigt jä**a förjävliga ut!!!
kul!men men det fins väll dom som har storre problem.

idag har jag inte gjort ett skit. kollat lite på harry potter. mamma och jag har beställt biljetter nu till den nya harry potter filmen näst nästa vecka så de ska bli skit kul!




vist är dom snygga?


puss och kram skumbanan♥


Kommentarer
Postat av: annie

ooh, sådana ben har jag just nu med! Fast jag viste inte var det var för något, (A) men jag såg din bild på din blogg och läste inlägget. Så nu vet jag att det är myggbett! ^^



KraM annie!

2009-07-23 @ 16:39:25
URL: http://panniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0