duchen nästa..

God morgon:) gud va jag drömmer på natten. helt sjuka och röriga drömmar. jätte drygt. känner mig helt slut på morgonen. haha, har nyss ätit frukost.
vad har folk för planer idag då?:) själv skulle jag va med michelle och några till. men det blir nog inte så. Om du ser det här michelle så ring/smsa mig:) ska kanske va med saskia och mivhelle.

det är ju fint väder idag ju:D fan va nice.
får se om man drar och badar sen då.
gud va jag längtar till min födelsedag! haha känner mig som när man va 10 och räknar månaderna.
jag skulle kunna fylla år 1 gång i månaden. haha men vem fan skulle inte kunna de?

men nu ska ska jag ta och ducha sen dra hem till saskia, vi kanske drar till brottet? kommer bilder sen från idag:)

puss och kram skumbanan♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

var gärna med i min tävling:snyggaste headern!

2009-07-15 @ 11:52:55
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/
Postat av: alexandra

asså det är inte att du ska få en header utan att andra ska rösta på dig (eller nån annan) att dem tycker att din är fin. vinner du så blir du länkad!

2009-07-15 @ 12:15:15
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/
Postat av: alexandra

kolla in min blogg och lämna en komentar (:

2009-07-15 @ 12:54:55
URL: http://alexandraleding.blogg.se/
Postat av: My

Fylla år en gång i månaden? Är du inte riktigt klok! Kan du förstå hur gammal jag skulle vara då???

2009-07-15 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0