skvaller, är det okej eller?

Fläckfria är vi ju inte, inte någon av oss..vuxna gör det barn gör det,media, alla gör det!! 
men är det okej att sprida ryckten/skvallra,
även om  man vet att dom är sanna? nej jag tycker inte det..
men varför snackar vi skit och skvallrar då?
jag gör det, dom flesta tror jag gör det men alla vet att det är fel.
vad beror det på då? har vi för lite och snacka om?
har vi inget liv själva? jag vet faktist inte.
antagligen har vi brist på liv och på saker att prata om!! men om nästan alla gör det då borde alla ha
 brist på liv och på samtals ämnen..
men hur skulle världen bli om vi tog bort allt skvaller?
Många tidingar lever ju på skvller, flera pogram handlar om va paris hiltons nya kille heter typ.
och vi tycker ju att det är intressant. igentligen borde vi ju skita i de men vi gör inte det.
hum... vi behöver nog skvaller också..
men när går gränsen? är det när tidnigar blir stämda och folk blir mobbade? asså sånt där med att veta
gränsen är skit svårt! ska nog ta mig en funderare nästa gång jag tänker säga något om nån annan..


jag kände att jag behövde skriva av mig lite=)






puss och kram skumbanan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0