Sista inlägget för idag!

där ja=) nu har jag samlat mig lite. Såg ju på sermonin, va värkligen jätte fin!Kanske min familj vill göra en sermoni på ca.20000 när jag dör?.. Skulle inte tro att det kom så många! är faktiskt ganska säker på det :) haha=)

Jag undrar om han va pedofil eller inte..antagligen va han det=(men man vet ju inte säkert..men om han va det så undrar säkert många (även jag) hur man kan sörja han?! igentligen är det ju hemskt!! jag ligger och gråter i soffan när han har dött!!men han kan (inte säkert) ha förgripit sig på barn.. Man får hoppas att det inte var sant!!!!!

Aja har iallafall haft en bra dag=)

jag och saskia gjorde jätte fina gubbar:)Vi är värkligen stolta för det tog ett jäkla bra tag!





haha=)


haha ja som ni ser så är vi ju lite crazy=) haha god natt!



puss och kram skumbanan♥






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0