svaren!!

om du skulle vara blomma, vilken blomma skulle du vara då ?
och skulle du villa vara en pistill el. en ståndare ? :)
svar: en ros tror jag:) skör som en ros!
antar att jag skulle vara pistill eftersom jag är ett tjej organ..

hur många ggr pluggar du i veckan ?
svar: hum... jag pluggar aldirg en dag sten hårt utan mer kanske varje dag och lite i så fall:)

1. hur länge har du bloggat?
sen juni/juli

2. hur många läsare har du ungefär?

när jag bloggar varje dag och så har jag ca.50 stycken:)

3. vad har du för skostorlek ( lite rolig fråga kanske, men ^^ )  
jag har 38/39:)hehe

4. vad går du för linje? ( om du nu går ngn )
 
jag går i grundskolan, 7:an:)

om du var en frukt vilken frukt skulle du då vara?
svar: melon tror jag:) finns så många olika sorters.

Längtar du till julen?<3
svar: helt klart!:) kan nästan inte prata omnågot annat!:)

Favoritmat?
 
tacos:)

Roligaste ämnet i skolan? 
just nu tycker jag inte något är kul..

Hur gammal är du?
jag är 13:)

vem ser du upp till? svår fråga!! men jag ser upp till mina syskon.. helt klart! dom har alltid varit förebilder för mig:)

Vilka/vilken aktivitet går du på om du nu går på något? innebandy:) jag står i mål:)

Är du reumatiker?
svar: nej:)

Varför började du blogga?
många av mina kompisar gjorde det, och det kommer säkert vara kul sen i "framtiden" att kolla tillbaka på gamla inlägg:) även sjönt att skriva av sig.:)

Har du några favorit bloggar & i så fall vilka? mina kompisar läser jag:) och så läser jag do "större" bloggar. men jag har ingen absolut favvo, men det är mycket roligare att läsa dom man känner än dom "större":)

hur mycket betyder innebandy för dig , skala 1-10 ?:D<3
10!! helt klart:) det betyder mer nu än vad det gjorde förut! mitt lag betyder så himla mycket!:)

vad heter din pojkvän?
jag har ingen kille.

Stranden eller poolen?
poolen:)

Äpple eller banan?
äpple!:)

Vart i hela världen hade du velat åka?
U.S.A

Tränar du något? Om ja, vad? Om nej, vad hade du velat träna?
ja, jag tränar innebandy:)

Vad vill du bli när du blir äldre?
advokat:)

hej, jag undra bara om visste något om den nya Andriod mobilen som ska släppas snart,
tack på förhand :)
hej! nej jag har ingen anning om vad det är äns:p

Hur många besökare har du?:)
när jag bloggar regelbundet är det ca.50 annars melan 20-40:)

vart bor du:)?
hemma:) hehe



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0