massa svamel som betyder<3

hej! sitter hemma en lörda kväll.. roligt? nej, men okej. har viktig match imorron. och vad gör man inte för att vara pigg? vill verkligen äga ut ARBOGA imorron!!! fy fan va taggad jag är.

igår va det mys med mina älsklinar!! ja, vad ska jag säga? jag älskar dom så är det bara!♥ michelle åker till filepinerna i december, och kommer vara borta i 2 månader!! vi kommer få trösta varandra<3 vi är liksom inte "hela" om inte alla 4 är med.
ni som inte känner mig fattar säkert inte ett piss av vad jag skriver. kanske gör inte dom som känner mig heller de. men jag vet att det finns allafall 3 tjejor där som fattar.♥  nu snackar jag för mycket igen. hehe  

<3


Kommentarer
Postat av: michelle

älskar er <3

2009-10-13 @ 16:50:40
URL: http://mmiiichellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0