new begining!

hello bloggen;)

om jag får säga de själv så suger min blogg.. och det gör det inte bättre av att säga att den gör de, IKNOW!! man ska ha självförtroende om sin blogg!
men jag vill bara att ni ska veta att jag not doing my best! OK? det är mitt blogg namn som är lite hum... vad ska jag kalla de, "konstigt".

axel brukar säga de.(min bror) att jag måste byta namn för det låter som om jag är en tjej i mångden (och det vill jag verkligeen inte vara), och då brukar jag svara typ: men nej det gör de inte och jag vill inte byta namn.

men... det är en stor fet lögn.. HE-HE, så nu tänker jag göra som han säger!
så jag ska sluta blogga på den här och "börja om på nytt" på en ny blogg.. kommer göra det i veckan, men ni får såklart reda på vad jag har för blogg adress;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej! hur mår du idag?

2009-11-01 @ 13:11:56
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0