det är kallt i en ishall!

hemma!!:) va på några killars hockey träning med saskia och michelle. fan jag trodde jag skulle frysa häcken av mig. att det måste vara sååå himla kalt i en ishall?!
humm.. vänta nu,  det säger ju sig självt så klart det måste vara!:)
hehe skämt osido:) men vi satt kvar där hela träningen!!:) men de va rätt kul.

va kul att ni tyckte om tipsen:) har själv inte provat dom men tänkte att jag skulle göra de imorgon.
tyckte själv att dom värkade jätte bra(Y) jag har inte så jätte dålig hy,
men eftersom jag använder så mycket smink så får jag sånna där pormaskar:/

har fortfarande inte gjort en ända sak på min "att göra lista" men en ny mascara måste jag bara ha så är det! tänker nog köpa den som dom gör så himla mycket reklam på alla bloggar:)
ni kommer nog se den här neranför.

nej nu ska jag ta och göra mig en varm kopp te, och sen gå ut med hunden och sen blir det nog sängdags! så här tidigt!är så himla trött! och ont i huvudet har jag också..:/ men men, det har nog gått bort imorgon:)


<3



Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

hehe va händer imorgon då? :)

2009-09-14 @ 20:47:52
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0