jag är tillbaka!:)

heej! have you miss me?:) hoppas de! guud vilken dålig uppdatering det va igår/idag. men jag hann inte blogga igår för jag stog och diskuterade lite grejer med min tränare. så jag kom hem senare en vad jag trodde att jag skulle göra!

åhh! imorse när jag vakna hade jag sjukt ont i nacken!-.- jag hoppas verkligen att det går över tills imorgon för då har vi tränings match. men men jag ska inte sitta och klaga!!


vad har ni gjort under tiden jag har varit varit borta då?:) ätit 100 myggor? målat ett hus med nagerlack? kanske något av de?:) själv har jag faktist inte gjort något utav dom förslagen, (förvånade?). jag har varit i skolan och jobba på som en galning. hehe tog nog i där lite.

gissa vad jag ska göra nu? jo men så klart så måste jag sätta mig och göra läxor!! eftersom vi har 100000 stycken läxor på en vecka.. det känns faktist som om vi har de!! (japp jag vill att ni ska tycka synd om mig!)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0